[GNOME] Correccions del Tracker i del Seahorse

Josep Puigdemont josep.puigdemont a gmail.com
dij oct 11 00:23:51 CEST 2007

Hola,

El dl 08 de 10 del 2007 a les 19:05 +0200, en/na David Planella va

> Ja fa dies que vaig mencionar un parell de coses que s'haurien de
> corregir, o si més no discutir, al Tracker i al Seahorse.
>
> Algú hi podria fer una mirada? Fins i tot hi vaig incloure diffs i
> captures de pantalla per a facilitar les coses, i no voldria que es
> perdessin. Els enllaços als missatges a l'arxiu de la llista són els
> següents:
>
> Tracker:
> http://llistes.softcatala.org/pipermail/gnome/2007-October/001213.html

D'això sembla que en Gil ja se n'encarrega.

> Seahorse:
> http://llistes.softcatala.org/pipermail/gnome/2007-September/000834.html

He corregit el que hi indiques, tret del canvi de "_Confiança en el
propietari:" per "Canvia la _confiança en el propietari:", que no l'he
aplicat perquè no és del tot segur que l'usuari canviï res.

> Fins que no tinguem una millor manera d'enviar i "enregistrar"
> correccions a l'estil d'un sistema de seguiment d'errors, jo seria
> partidari d'anotar-les al wiki de seguiment de les traduccions, ja que
> si no les correccions tendeixen a perdre's o bé aplicar-se al cap de
> mesos.

Quant al temps que triguen algunes coses, ja em sap greu. Si hi ha res
més que vegis que s'ha perdut només cal que ho diguis.

Salut.

/Josep