[GNOME] Correccions del Tracker i del Seahorse

dll oct 8 19:05:36 CEST 2007

Bones,

Ja fa dies que vaig mencionar un parell de coses que s'haurien de
corregir, o si més no discutir, al Tracker i al Seahorse.

Algú hi podria fer una mirada? Fins i tot hi vaig incloure diffs i
captures de pantalla per a facilitar les coses, i no voldria que es
perdessin. Els enllaços als missatges a l'arxiu de la llista són els
següents:

Tracker:
http://llistes.softcatala.org/pipermail/gnome/2007-October/001213.html

Seahorse:
http://llistes.softcatala.org/pipermail/gnome/2007-September/000834.html

Fins que no tinguem una millor manera d'enviar i "enregistrar"
correccions a l'estil d'un sistema de seguiment d'errors, jo seria
partidari d'anotar-les al wiki de seguiment de les traduccions, ja que
si no les correccions tendeixen a perdre's o bé aplicar-se al cap de
mesos.