[Terminologia] Change case?

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dll des 1 23:52:48 CET 2014

Gràcies per la reflexió, Pau.

I ja que has posat l'enllaç... Aquest camp el que fa és «intercanviar» les
majúscules per minúscules (o a la inversa) o bé «transformar» les
majúscules per minúscules (o a la inversa).

Si parlem de «transformar», llavors pareix que l'opció adequada podria ser
«Canvia en majúscules/minúscules».

Bé, això ja és anada d'olla.

Salut
Pau

El dia 1 desembre de 2014, 22:11, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat>
ha escrit: