[Terminologia] View/Show

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dim set 13 20:29:14 CEST 2011

Cercant a la memòria de traducció de SoftCatalà, he trobat «Visualitza
i per a mostrar opcions d'alguna funció informativa (opcions generals,
opcions d'un calendari, etc...)

Per tant, segons la memòria de traducció, «Visualitza és el mot adient
en aquest cas...

Espero haver estat d'alguna ajuda!!!
Benny ^_^"

Al 13/09/2011 19:52, En/na Pau Iranzo ha escrit: