[Terminologia] strong - strength (d'una contrasenya)

Francesc Dorca i Badia francesc.dorca a gmail.com
dim set 28 01:02:31 CEST 2010

Jo crec que seria millor usar forta / fortalesa al referir-nos a una
contrasenya.

El terme *robust* també existeix en anglès (robust design) i en un context
diferent fa referencia a aplicacions o sistemes que funcionen correctament
encara que hi hagi una sèrie de paràmetres del sistema que tinguin canvis de
valors significatius o que el sistema funcioni en condicions extremes.

El 27 de setembre de 2010 16:39, Domènec Montjé <domenecmontje a gmail.com> ha
escrit: