[Terminologia] Termes de telefonia mòbil

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dic set 8 16:37:21 CEST 2010

Iep nois,

Estava mirant el Rhythmbox i he vist que allò que en altres llocs és
està malament aquesta opció. No sé com ho veieu...

El dc 08 de 09 de 2010 a les 14:36 +0200, en/na Joan Montané va
escriure: