[Terminologia] Termes de telefonia mòbil

Joan Montané joan a montane.cat
dic set 8 14:36:26 CEST 2010

Gràcies pels suggeriments

El 7 de setembre de 2010 12:41, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat> ha escrit:

> Depenent del context, però pot ser una llista de reproducció?

No, això seria la traducció de "playlist", que no és ben bé el mateix.
Cercant a l'històric, he trobat aquest fil del Songbird [1]
Ho deixaré amb biblioteca per coherència amb la resta de reproductors
de música... però em fa mal a la vista: biblio--teca (no hi veig els
llibres per enlloc en un reproductor de música).
Crec que al món "anàlogic" diem col·lecció (de música, de discos, de
pel·lícules,...), i si volem un neologisme... mediateca seria més
curós.

Joan Montané

[1] http://www.mail-archive.com/terminologia@llistes.softcatala.org/msg00032.html