[Terminologia] afegito anglicismes

jp gine jpgine a gmail.com
dim nov 2 21:49:03 CET 2010

En català, no podem ignorar voluntàriament una cosa

IGNORAR *v. tr. *
dels hòmens qui Déu ignoren e desamen, Llull Felix, pt. i, c. 1. Los anys
que viuràs ignores, Cobles Mort. *a) *No ignorar: saber. No ignor que la mia
força és poca, Metge Somni ii. Tu que no ignores quant estimo els meus
fills, Pons Com an. 187.
gosar ignorar».