[Terminologia] Comodo

dij jul 29 23:30:52 CEST 2010

  Ep
Sento arribar tard a la conversa.
Aquí les meves consideracions:

*Hook:*
segons el Termcat, en l'àmbit d'informàtica:
ca  lligam, m
en  hook
--------------------
ca  lligam de sistema, m
en  system hook
--------------
ca  lligar, v tr
en  hook, to

A mi no em sembla mala opció.

*log record:*
Jo en aquest cas normalment poso "entrada del registre" per evitar la
redundància de "registre".

*Stateful:*
Jo faria "amb informació d'estat" (stateful) i "sense informació
d'estat" (stateless).
Si és massa llarg, doncs "amb estat" / "sense estat".

*Shellcode*:
"Codi de l'intèrpret d'ordres" em sembla l'opció més correcta, tot i que
sia llarg.

*Loopback*:
A cal Microsoft ho tradueixen per "bucle invertit" / "bucle invers". No
vol dir que vagi a missa, però aquí queda.
A la viquipèdia en català mencionen "retrobucle", que no sé d'on deu
haver sortit.
<http://ca.wikipedia.org/wiki/Loopback>

salut
jordi s