[Terminologia] Songbird

Manel Zaera manelzaera a yahoo.es
dic oct 15 07:05:16 CEST 2008

Hola,

Per a mi una playlist és una llista de reproducció perquè fa referència al
conjunt de fitxers o d'obres que vols reproduir, no al teu repertori, doncs
això fa referència al conjunt d'obres d'un artista -persona o grup-. Podria
dir-se que un repertori és més haviat el seu "portfolio".

Com l'Ernest, penso que una traducció literal, pel sol fet de ser-ho no es
pot dir que no sigui correcta. Tenim potser la mania de voler trobar sempre
una paraula que traudeixi una altra i, de vegades, potser és més lògic una
traducció literal, com en aquest cas, doncs s'adiu més amb el significat.

Salutacions,

Manel

El 15 / octubre / 2008 06:42, Francesc Dorca i Badia <
francesc.dorca a gmail.com> ha escrit: