Re: [Recull] Re: [GNOME] Re: Traducció Accerciser

Quico Llach qllach a gmail.com
dim jun 5 20:05:39 CEST 2007

Hola,

perdó per la tardança, no sé si encara us serviré..

Del Recull:

  view visualització || vista  view, to visualitzar, mostrar  viewer
visualitzador
Tradicionalment hem utilitzat "vista" per una presentació determinada  de
dades, més o menys  estàndard o freqüent: "La vista Detalls" (Details View)
, mentre que "visualització" s'utilitza per l'acció de visualitzar en si
(més habitualment com a verb): "Visualització a pantalla completa" (Full
Screen View), tot i que estic d'acord que sovint tots dos termes es poden
utilitzar indistintament com apuntava el Josep. En traduir, el millor és
veure quin dels dos termes sona més natural i utilitzar-lo.

D'altra banda, m'apunto "tree view" i "list view" per al Recull. Així
d'entrada, m'inclino per "vista en arbre" i "vista de llista"
respectivament. Òbviament estic obert a altres traduccions.

Espero haver ajudat una mica.

Salut,

Quico