[Recursos] Memòria de traducció - actualització agost

diu ago 18 15:14:00 CEST 2013

Ep Jordi
Tinc un dubte sobre els projectes del transifex:
El Transifex permet formats de fitxer que no bilingües, com ara
*.properties de Java, *.string d'iOS, *.xml d'Android, etc.
Per exemple, el projecte del VLC:
<https://www.transifex.com/projects/p/vlc-trans/language/ca/>
Té fitxer XML d'Android, .strings d'iOS i un .ts (Qt Linguist, aquest sí
que és bilingüe, però no és .PO)

Com es tracten aquest fitxers? S'ignoren per a la memòria?
El transifex té alguna opció per baixar aquests tipus de fitxera wen
format bilingüe (per exemple, en format de memòria .TMX)?

salut
jordi s

El 10/08/2013 18:42, Jordi Mas ha escrit: