[Mozilla] Noves cadenes a Aurora

dij ago 7 19:10:47 CEST 2014

Ep,

Estava mirant els fitxers que hi ha al Pootle de l'Aurora. Hi veig el
següent problema:

Fitxer: \mozilla-ca\browser\chrome\browser\browser.properties.po
<http://pootle.softcatala.org/ca/mozilla/translate/browser/chrome/browser/browser.properties.po#unit=331515>
[línia 41]
#: contextMenuSearch._accesskey_
#: crashedpluginsMessage.submitButton._accesskey_
#: getUserMedia.shareSelectedDevices._accesskey_
#: getUserMedia.stopSharing._accesskey_
#, fuzzy
msgctxt "contextMenuSearch.accesskey"
msgid "S"
msgstr "D
----> en aquesta cadena, hi ha un mnemònic "S" que es fa servir per a 4
cadenes diferents (un per cada .accesskey). Òbviament, això no funciona,
perquè cada cadena en català pot requerir un mnemònic diferent.

També veig que els .accesskey de la cadena que menciono abans es
repeteixen al mateix fitxer:

[línia 368]
#: crashedpluginsMessage.submitButton.label
#: _crashedpluginsMessage.submitButton.accesskey_
msgid "&Submit a crash report"
msgstr ""

[línia 1323]
#: getUserMedia.shareSelectedDevices.label
#: _getUserMedia.shareSelectedDevices.accesskey_
msgid "&Share Selected Device;Share Selected Devices"
msgstr ""

[línia 1380]
#: getUserMedia.stopSharing.label
#: _getUserMedia.stopSharing.accesskey_
msgid "&Stop Sharing"
msgstr ""

Tot plegat suposo que passa degut a l'actualització del
translate-toolkit, que deu tractar d'alguna manera diferent els accesskeys.

Això, juntament amb el que comentava fa un parell de dies em fa pensar
que hi ha alguna cosa que no quadra.
De moment, no treballaré en els fitxers fins que no confirmeu que tot
plegat és normal i que no donarà problemes.

Si us plau, no toqueu el Poottte de l'aurora fins que no hàgim aclarit
això...

gràcies!

El 05/08/2014 19:40, Jordi Serratosa ha escrit: