[Mozilla] Noves cadenes a Aurora

div ago 8 11:33:43 CEST 2014

El dia 7 agost de 2014 19:10, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com>
ha escrit:
> Ep,
>
> Estava mirant els fitxers que hi ha al Pootle de l'Aurora. Hi veig el
> següent problema:
>
> Fitxer: \mozilla-ca\browser\chrome\browser\browser.properties.po
> <http://pootle.softcatala.org/ca/mozilla/translate/browser/chrome/browser/browser.properties.po#unit=331515>
> [línia 41]
> #: contextMenuSearch.accesskey
> #: crashedpluginsMessage.submitButton.accesskey
> #: getUserMedia.shareSelectedDevices.accesskey
> #: getUserMedia.stopSharing.accesskey
> #, fuzzy
> [...]

Hola,

preguntes si apareixeran al mateix menú. La veritat és que és de mal
dir, però que siguin al mateix fitxer no necessàriament vol dir que
siguin al mateix menú i que puguin ser conflictives. Per tant,
deixaria com està. Per exemple, això del Sharing, podria ser un botó
que canvia de text o bé un que es torna inactiu.