[Mozilla] Noves cadenes a Aurora

dim ago 5 19:40:17 CEST 2014

Ep Toni,

Veig que a l'Aurora ja hi ha cadenes pendents de traduir.
Però comparo amb els fitxers que hi havia abans d'actualitzar i veig
coses com això:

Entenc que això deu ser cosa del canvi al translate-toolkit que
comentava en un missatge anterior:
> Mozilla properties
>     If a unit has an associated access key entry then these are
> combined into a single unit
Suposo que el mnemònic (hotkey) és "s", però.... per què abans posava
l'ampersand a /&Share/ i ara el posa a /Thi&s/ ? S'ha tornat "case
sensitive" de cop i volta?
I problema 2: Fixa't que no ofereix la traducció com a fuzzy ni res... Grrr.

@Tots: Si us plau, de moment no traduïu cap cadena de l'aurora al
Poottle, perque segurament la gran majoria ja estaven traduïdes i seria
fer esforç innecessari...

El 05/08/2014 18:18, Toni Hermoso Pulido ha escrit: