[Mozilla] Traducció components web

diu abr 27 15:59:14 CEST 2014

Ep Anna,

Segur que has aprofitat l'enllaç d'un altre fitxer per obrir el bug?
Ho dic perquè si faig clic a l'opció "Attach your updated file to
Bugzilla", s'emplenen camps que NO veig emplenats al teu bug, com per
exemple:
*Asignee: pascalc a gmail.com**
**QA Contact: **pascalc a gmail.com*
[que de fet, són importants per tal que li arribi a la persona indicada]

Tranquil·la: ja canvio jo els dos camps de dalt, no cal que facis res ;-)

Well done!

salut
jordi s

El 27/04/2014 13:52, Anna Rosich Soler ha escrit: