[Mozilla] Dubtes de traducció ("Mobilizer" i "Look ahead")

dll set 30 08:04:25 CEST 2013

Jo no podré fer commit fins les 9 de la nit. No tinc les claus a la feina.
A home.labg pensava que estava tot. Què falta?
Jordi, es pot però al vespre. Potser algú altre pot reparar-ho abans.
El 30/09/2013 2:15, "Jordi Serratosa" <jordis.lists a gmail.com> va escriure: