[Mozilla] Test: newsletter.lang

dis set 14 17:40:37 CEST 2013

Bona tarda,
A més de les correccions del jordi,
* add-ons -> complements
* algunes traduccions les he canviat per fer-ho consistent amb el que ja
tenim. p.ex "find out how" ja ho havíem traduït per "descobriu com" i no
per "esbrineu"
* about us -> quant a mozilla. no obstant, tenim una traducció anterior
"qui som".
* awesome -> fantàstic. és part de la campanya de marketing des de fa anys
* What’s Mozilla all about? --> no estic segur de "de què va això de
Mozilla?". potser en jordi pot confirmar si és un barbarisme?
* "get up and go" ho havíem traduït l'any passat com "aixequeu-vos i
marxeu" a falta de context i idees millors. no trobo les cadenes però quan
les vegi les canviaré a "poseu-vos en marxa" si ningú diu res en contra.

en 20minuts aproximadament estarà al servidor de pre-producció
https://www-demo2.allizom.org/b/ca/firefox/new/