[Mozilla] Correccions de cadenes al Mozilla

diu ago 25 15:10:17 CEST 2013

Ep
entre línies!

El 20/08/2013 9:10, Eduard Gamonal ha escrit:

> 2013/8/11 Jordi Mas <jmas a softcatala.org <mailto:jmas a softcatala.org>>
>

>     Fitxer: messages.po
>     #: apps/files/utils.py:496
>     msgid "<em:type> doesn't match add-on"
>     msgstr "<em:type> no es correspon amb el complment"
>

> no he trobat el fitxer al pootle. no tinc una còpia local del
> repositori a mà i només he pogut fer una cerca manual
Corregit! Això és del projecte "Addons Mozilla" al Mozilla Verbatim
(<https://localize.mozilla.org>).
<https://localize.mozilla.org/ca/amo/translate.html#unit=811043>

> També he trobat això
> http://pootle.softcatala.org/ca/mozilla/suite/chrome/mailnews/pref/pref-composing_messages.dtd.po/translate?unit=316369
>
> apareix en diversos llocs «autor/ora». la declinació per gènere es fa
> així? sempre he vist «autor/a»
Corregit (i també en altres llocs). Efectivament, ha de ser "autor/a".
Vist al punt 4.3 d'aquest document (desconec si és normatiu):
<http://www.udg.edu/LinkClick.aspx?fileticket=wsiaYMgRPbg%3D&tabid=17483&language=ca-ES>