[Mozilla] Correccions de cadenes al Mozilla

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dic ago 21 18:05:40 CEST 2013

Es recomana ser el més neutre possible, sempre que sigui possible:
http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2010/Tota#Llista_de_suggeriments_per_neutralitzar

Una cordial Salutació
       Benny Beat

El dia 20 d’agost de 2013 9.10, Eduard Gamonal <egamonal a softcatala.cat> ha
escrit: