[Mozilla] Possible error al Web dels complements de Mozilla

dij jul 26 12:01:39 CEST 2012

Benny, cubells
Estic d'acord amb tots dos. Jo he fet una passada ràpida per corregir el
que realment era més incorrecte :-)

@Benny pensava que sabies d'on sortien aquestes cadenes... És possible
que sigui aquesta del Mozilla Verbatim (el Pootle de Mozilla)?
<https://localize.mozilla.org/ca/amo/translate.html?unit=810640>

Al 25/07/2012 18:45, En/na Benny Beat ha escrit: