[Mozilla] Proves del Firefox Mobile

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dll gen 30 08:29:39 CET 2012

Avui ja es pot baixar la nova versió de Mozilla Firefox Aurora amb les
noves traduccions. He escurçat el text:

pestanya "Top sites" => abans "Llocs destacats"  ara  "Habituals"
pestanya "Bookmarks" => abans Adreces d'interès"   ara "D'interès"

i també a les opcions. Podeu veure totes les diferències aquí:
http://hg.mozilla.org/releases/l10n/mozilla-aurora/ca/rev/9292d7e76503

Ara el que potser faré és modificar la pàgina d'inici per substituir tot
arreu on tenim "Top sites" traduït per "Els millors llocs", per la nova
traducció més curta: "Els més habituals" o alguna cosa així.

Però ja queda molt poc, el 31 de gener és l'últim dia abans de fer els
canvis de cicle Aurora > Beta > Release

El 28 de gener de 2012 19:47, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: