[Mozilla] Proves del Firefox Mobile

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dis gen 28 19:47:22 CET 2012

Gràcies,

Ara he enviat les noves traduccions al mercurial, i suposo que demà ja
tindrem una versió per provar-ho. Ja us avisaré.
També miraré d'escriure els bugs corresponents per mirar que solucionin
tots els problemes de la nova versió.

Quim

El 23 de gener de 2012 21:13, Benny Beat <bennybeat a gmail.com> ha escrit: