[Mozilla] Proves del Firefox Mobile

dim gen 31 00:53:29 CET 2012

Ep
He instal·lat l'Aurora per a l'Android i he fet algunes correccions als
fitxers del Pootle.
Si encara hi som a tems perquè s'han saltat l'string freeze, es podria
aprofitar per incorporar els fitxers altre cop?
Si no, per a la propera...

Molt bona feina! I'm impressed!

Al 30/01/2012 08:29, En/na Joaquim Perez ha escrit: