[Mozilla] Benvinguda

Benny Beat bennybeat a gmail.com
div oct 28 15:12:43 CEST 2011

... Doncs tens raó, Edu :P

Hola a tothom i sigueu benvinguts i benvingudes a la llista de pencaires
dels productes Mozilla!!!
Sóc en Benny, un habitual de les diferents llistes de traducció de
SoftCatalà des de ja fa uns quants anys. Tampoc tinc la carrera de
lingüista o filòleg, però sí la de «telecos» ;)
Sóc administrador de sistemes i faig servir ordinadors de tota mena i
amb qualsevol sistema operatiu des de que tinc ús de raó. M'agrada estar
en contacte amb les noves tecnologies i barrejo aquesta passió amb altre
de les meves dedicacions; l'art multimèdia. Sóc discjòquei, locutor de
ràdio i vídeojòquei. Sobretot, però, evangelista del Català (i de fet,
crec que és l'única ideologia religiosa que tinc). És per aquest motiu
que m'involucro amb tot allò que tingui a veure amb la catalanització de
productes i programari a la nostra llengua, especialment si són
aplicacions de codi lliure, o  si més no gratuïtes.

Em veureu per aquí sovint (virtualment parlant, atès que sóc d'Andorra)
donant guerra. Per la meva situació demogràfica, a més de Català també
parlo Castellà, Francès, Anglès, Italià i Portuguès. Si hi ha quelcom
que necessiti un cop de mà amb la traducció en qualsevol d'aquestes
cal que m'ho faci saber... Vinga, ara el següent que quants més siguem,
més riurem!!!

Arreveureeee!!!!
Benny ^_^"

Al 27/10/2011 23:17, En/na Eduard Gamonal ha escrit: