[Mozilla] Benvinguda

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
div oct 28 19:46:36 CEST 2011

Jo també em presento tot i que tampoc vaig venir a la trobada.

Sóc l'encarregat de mantenir al dia Mozilla.cat i de traduir el Songbird,
tot i que últimament això últim dóna poca feina.

Sigueu tots benvinguts i espero veure'ns algun dia en persona!

El 28 d’octubre de 2011 15:12, Benny Beat <bennybeat a gmail.com> ha escrit: