[Mozilla] Benvinguda

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dij oct 27 23:17:54 CEST 2011

Bona nit,
Potser els que no som tan nous a la llista ens podríem presentar també
o ningú sabrà que existim.
Bé, jo no vaig poder venir a la trobada perquè la feina em superava.
Em Toni em va enredar fa uns anys per traduir i col·laborar amb
Mozilla i Softcatalà. Ho faig tan bé com puc i content de ser part del
projecte. Procuraré donar-vos un cop de mà si a algú li fa falta.

No sóc traductor de debò. Sóc enginyer tècnic en informàtica de la UPC
i estic fent màster allà mateix també.

Encantat :)
Edu