[Mozilla] Possible errada de traducció molt visible al Thunderbird

dij nov 24 23:46:16 CET 2011

Ep

Al 24/11/2011 16:45, En/na Benny Beat ha escrit:

>     [...]
>
>     Una vegada indiquem que volem fer una «Cita nova» (ara hi he
>     escrit correctament), veiem que el títol per defecte està escrit
>     en la forma incorrecta («Nova cita») i també hi ha altre error;
>     ser «Convida als assistents» com veiem al botó (nota: he modificat
>     el menú amb el Gimp perquè es vegi el que comento...)

>     [...]

Ep, compte:
Tant "convidar" com "invitar" són transitius, o sigui que
"Convidar/invitar ALS assistents" és incorrecte.
Convidar i invitar són sinònims i no crec que se n'utilitzi cap amb
preferència.
De fet, quan vaig fer tots de canvis al pootle a nivell global
recentment, vaig unificar totes les variacions:
Invita els assitents / Invita *als assistents / Convida *als assistents
per "Invita assistents" (tant a menús, com a botons, títols, etc.)
Fixeu-vos els canvis que hi vaig fer (fitxer antic --> fitxer amb canvis):

Vaig considerar que era millor no posar-hi article, perquè ho volia
deixar indefinit (és a dir, si sigués en singular, hi posaríem "Invita
un assistent", que en plural vindria a ser "Invita assistents", sense
l'article indefinit).
A vegades, la norma de la guia d'estil de posar-hi sempre l'article se
segueix massa al peu de la lletra.

La línia que vaig canviar "Invita als assistents --> Notifica els
assistents" va ser perquè l'anglès diu "Notify".

Parlant dels canvis que vaig fer, tenia entès que s'implementarien a la
versió 8 dels productes de Mozilla. El Firefox 8 ja els incorpora. El
Thunderbird 8 també. Així doncs, com és que el Lightning no?

salut
jordis