[Mozilla] Possible errada de traducció molt visible al Thunderbird

dll nov 28 21:49:06 CET 2011

Al 24/11/11 23:46, En/na Jordi Serratosa ha escrit:
> Ep
>
> Al 24/11/2011 16:45, En/na Benny Beat ha escrit:

> Ep, compte:
> Tant "convidar" com "invitar" són transitius, o sigui que
> "Convidar/invitar ALS assistents" és incorrecte.
> Convidar i invitar són sinònims i no crec que se n'utilitzi cap amb
> preferència.
> De fet, quan vaig fer tots de canvis al pootle a nivell global
> recentment, vaig unificar totes les variacions:
> Invita els assitents / Invita *als assistents / Convida *als assistents
> per "Invita assistents" (tant a menús, com a botons, títols, etc.)
> [...]

El Lightning és una extensió apart.
Només a partir d'ara que començaran a seguir el mateix ritme que el
Thunderbird.
Més detalls:
http://weblogs.mozillazine.org/calendar/2011/11/localization_lightning_11.html