[Mozilla] Benvinguda

Joaquim Perez noguer a gmail.com
diu nov 20 18:06:22 CET 2011

Hola,

-          Hi ha hagut frases que no he pogut traduir perquè a la columna
> de l’esquerra, la que està en anglès, en comptes d’aparèixer el fragment hi
> havia:  # [[T:closeOptionsPreferences]];

T:closeOptionsPreferences és una referència a un dels templates que hem de
traduir després (
https://support.mozilla.com/en-US/kb/Template:closeOptionsPreferences)

-          He traduït fragments al català que no he pogut veure en la
> previsualització. És normal?

Ara ho revisaré

> -          Les imatges es tradueixen? Ho pregunto perquè jo sí que
> traduït els noms dels botons i dels menús que se citen en el text. I, per
> tant, si no es tradueixen les imatges, el text queda una mica incoherent.

Ja ho has fet bé. Les imatges les haurem de pujar traduïdes.

Quim