[Mozilla] Petita errada al TB corregida al Pootle

dis des 31 20:01:31 CET 2011

Ep Joan
Ja he arreglat les errades que menciones al Pootle.
En anglès en ambdós casos (al menú contextual i al títol del diàleg) diu
només "Subscribe" i s'aprofita la mateixa cadena tant per les carpetes
d'IMAP com per als grups de discussió. Suposo que d'aquí ve l'errada.
En tot cas, hi he posat "Gestiona les subscripcions" perquè "Subscriu" a
seques em semblava poc entenedor.
A més, és similar a l'opció que apareix en fer clic a l'arrel del compte
IMAP (i que va a parar al mateix diàleg):

Ja de passada, he corregit uns quants errors més del diàleg (mnemònics
duplicats, Subscriu-t'hi -> Subscriu-m'hi, Nous grups -> Grups nous)

Al 30/12/2011 15:15, En/na Joan Montané ha escrit: