[Mozilla] traducció del captcha

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dis maig 22 22:48:24 CEST 2010

Hola Edu,
Jo "Captcha" el vaig traduir a l'avast! Antivirus com a "Codi de
verificació", donat que no existia ni a la guia d'estil de Softcatalà ni
al TermCAT un mot més adient. Per tant, potser això seria "/acceptable/":

(invàlid-captcha) = Codi de verificació incorrecte. Torneu a provar.
(Weak-password) = La contrasenya inserida no és gaire segura.

Tot depèn del nombre de caràcters que et permeti la traducció. Si és una
frase molt llarga, El "Torneu a provar" es podria suprimir, i amb
l'altre frase es podria canviar per "La contrasenya no és segura".
Espero haver-te fet un cop de mà, company...

Arreveureeeee!!!
Benny.

Al 22/05/2010 13:57, En/na Eduard Gamonal ha escrit: