[Mozilla] traducció del captcha

diu maig 23 16:19:38 CEST 2010

Jo "captcha" no ho traduiria, ja que és un acrònim:
<http://ca.wikipedia.org/wiki/Captcha>
"Captcha és l'acrònim de «Completely Automated Public Turing test to
tell Computers and Humans Apart» (en anglès, "test de Turing públic i
automàtic per a diferenciar a màquines  d'humans")."

El 22/05/2010 22:48, en/na Benny Beat ha escrit: