[Mozilla] GetPersonas traduït al 100%

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dic mar 10 12:11:44 CET 2010

> ·    A la cadena 183, el gènere "Gore" està traduït com a "Sang". Encara
> que pot anar de la mà, la paraula sang es "Blood" en Anglès. Potser seria
> millor traduir-ho com "Horror".

a mi em sembla bé gore = sang, en el sentit de sang i fetge

> ·    A la cadena 433 jo afegiria el significat de TDS (Termes Del Servei),
> com s'ha fet a la cadena 541, que s'explica en Anglès què significa DMCA (No
> ho sabia, així que gràcies per l'aclariment. D'aquesta manera he pogut fer
> la interpretació més propera a la nostra llengua).

compte amb els textos legals que mozilla no sempre els vol traduir, per
evitar problemes.

 ·    A la cadena 553 he suggerit "drets d'autor" en comptes de "Copyright".

no estic segur que sigui la traducció correcta.
*Copyright* is the set of exclusive
rights<http://en.wikipedia.org/wiki/Exclusive_rights>granted to the
author or creator of an original work,

mentre que drets d'autor està com "un nivell per damunt". el copyright és un
subconjunt dels drets d'autor.
s'hauria de mantenir la paraula.