[LibreOffice] Libreoffice 4.2 valencià: ca-XV vs. ca-valencia a la pàgina de baixades [era: Disponible la versió 4.2 del Libreoffice, però si voleu 100% en català, espereu la 4.2.1]

Pau Iranzo paulists a gmail.com
div gen 31 09:11:08 CET 2014

Hola,

El dia 30 gener de 2014 19.20, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> Efectivament, encara que seleccionis el "ca-valencia", els binaris
> enllaçats són els "ca". És un error important. Fa uns dies (quan el nom és
> veia malament) estic gairebé segur que els enllaços funcionaben bé, potser
> està relacionat una cosa amb
> l'altra. En tot cas, ja està reportat.
>
> L'instal·lador Windows és comú a totes les llengües
> Al Rebost de Softcatalà estan enllaçats correctament els binaris
> corresponents als paquets d'ajuda ide llengua (Mac i Linux) en valencià.

Hola,

Al repository ppa del LibreOffice per a l'Ubuntu, al paquet d'idioma "ca"
s'inclouen tant el ca com el ca-valencia. Això va ser de fet una petició
que es va fer fa un temps (a l'Ubuntu o a Debian, no ho recorde). Podria
ser que la versió "ca" de la pàgina de baixades també incloga la versió
ca-valencia?

Salut!
Pau