[LibreOffice] Disponible la versió 4.2 del Libreoffice, però si voleu 100% en català, espereu la 4.2.1

Joan Montané joan a montane.cat
dij gen 30 17:53:53 CET 2014

Ep!

Fa una estona he actualitzat els enllaços de baixada del Rebost. Haurien de
funcionar tots bé.

Pau,

sobre les 2 versions valencianes. És una limitació del disseny web. Com la
4.1 i la 4.2 usen locales diferents (ca-XV i ca-valencia) el web
"necessita" mostrar dues vegades el valencià. Ho considero un problema
transitori, com a molt tard amb la 4.3 quedarà solucionat.

Sobre el mal ordre... hi estan treballant. No sóm els únics afectats, :-(

Joan Montané

Enviat des del mòbil. Disculpeu la brevetat i faltes d'ortografia.
El dia 30/01/2014 15.37, "Pau Sellés i Garcia" <pau.selles a josoc.cat> va
escriure: