[LibreOffice] Libreoffice 4.2 valencià: ca-XV vs. ca-valencia a la pàgina de baixades [era: Disponible la versió 4.2 del Libreoffice, però si voleu 100% en català, espereu la 4.2.1]

Joan Montané joan a montane.cat
dij gen 30 19:20:39 CET 2014

El dia 30 gener de 2014 16.40, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> ep! he fet una primera resposta als correus anteriors fa 1 hora,  però
> s'han quedat "enviant" amb l'app del Gmail d'Android. A veure quan
> arriben els correus.
>
> Us escric ara des del Gmail web versió mòbil, confio que no es quedi
> "enviant".
>
> Les dues versions han de ser-hi, és una limitació del disseny web, ja
> que tenim 2 locales ca-XV i ca-valencia.
>
> Això sí, les 2 haurien de funcionar bé, m'ho miro en arribar a casa.

Efectivament, encara que seleccionis el "ca-valencia", els binaris
enllaçats són els "ca". És un error important. Fa uns dies (quan el nom és
veia malament) estic gairebé segur que els enllaços funcionaben bé, potser
està relacionat una cosa amb
l'altra. En tot cas, ja està reportat.

L'instal·lador Windows és comú a totes les llengües
Al Rebost de Softcatalà estan enllaçats correctament els binaris
corresponents als paquets d'ajuda ide llengua (Mac i Linux) en valencià.