[LibreOffice] errors en la traducció de LibreOffice amb LanguageTool

Joan Montané joan a montane.cat
dll abr 21 09:34:26 CEST 2014

Gràcies Jaume!

me l'imagina més gran (el llistat) :-)

Revisaré les traduccions de seguida que pugui.

Joan Montané

Enviat des del mòbil. Disculpeu la brevetat i faltes d'ortografia.
El dia 21/04/2014 1.46, "Jaume Ortolà i Font" <jaumeortola a gmail.com> va
escriure: