[LibreOffice] Fwd: [libreoffice-projects] [ANN] LibreOffice 4.0.1 RC1 test builds available

dis feb 23 20:40:21 CET 2013

Ep, ara veig que al Thunderbird, on hi tinc la versió 2.5.0 del
corrector, *no* em marca error amb "aixo", o sigui que interpreto que no
es va arribar a posar a la "blacklist" de termes que val la pena que
marqui tot i ser correctes...