[LibreOffice] Documents d'exemple amb llengua 'valencià'

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dll ago 26 22:15:46 CEST 2013

Hola,

M'ha costat una miqueta definir el valencià com a llengua per defecte. Però
ací tens un nou document amb tot en valencià.

El dia 26 d’agost de 2013 19.01, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: