[LibreOffice] [Softvalencia] Documents d'exemple amb llengua 'valencià'

Joan Montané joan a montane.cat
dll ago 26 22:23:47 CEST 2013

Gràcies Pau,

en quan pugui vaig 4 proves i obro un bug al LibreOffice.

el fitxer odt l'has creat des del mateix Office 2013, oi?

¿Creus/Creieu que és un bon enfocament demanar que apedacin el filtre
d'inportació docx2odt per fer-lo "compatible" amb el filtre d'exportació de
l'Office 2013?

Joan Montané

El dia 26 d’agost de 2013 22.15, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: