[OpenOffice] Fwd: Traducció de les extensions de diccionaris

dic feb 22 19:58:57 CET 2012

Al 22/02/2012 19:15, En/na Joan Montané ha escrit:

> El 22 de febrer de 2012 18:55, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com
> <mailto:jordis.lists a gmail.com>> ha escrit:

>     No hi veig la necessitat. Xarxa semàntica encara menys.
>     En tot cas, si s'hi posés algun incís (i només en aquestes
>     cadenes, no pas en tota la interfície), jo faria "(sinònims i
>     paraules relacionades)", que és el que diu l'ajuda:
>

> M'agrada l'incís, si ningú hi diu res en contra, hi posaré l'incís.
> Crec que tesaurus no és, encara, gaire conegut i té la seva utilitat.
As you wish. En tot cas, ara veig que potser millor "(sinònims i termes
relacionats)" (termes? paraules? mots?)

> El tema de canviar diccionari és per l'expressió "diccionari
> ortogràfic i gramatical", aquí la conjunció "i" grinyola. Prefereixo
> "diccionari ortogràfic", però parlar de diccionari gramatical és
> incorrecte. En tot cas seria "corrector gramatical", com que corrector
> ortogràfic també és correcte, l'expressió quedaria "corrector
> ortogràfic i gramatical". Potser és filar molt prim?
És filar prim, però lícit. De fet, a la meva proposta curta, hi posava
"Corrector":
> Corrector ortogràfic i gramatical, partició de mots i tesaurus per al
> XXXX (o per a l'YYYY)
Amb "corrector" va bé ajuntar ortogràfic+gramatical, amb diccionari no.