[LibreOffice] Glossari al Pootle del LibreOffice

Joan Montané joan a montane.cat
div des 21 23:06:38 CET 2012

Hola Jordi,

El 21 de desembre de 2012 22:58, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> No sé quin us se'n fa d'aquest glossari però potser convindria que algú
> se'l mirés.

El glossari no el fem servir com a referència (em refereixo als traductors
habituals del pootle). És un problema conegut. Precisament aquest tema el
vam comentar l'altre dia amb en Serratosa.

El glossary del pootle ja era un problema a l'OOo i ara segueix sent-ho al
LibO. Crec que l'origen bé del GNOME, d'on es van agafar els termes del
glossary, fa mil anys, però no només pel català, si no vaig errat, fa ser
per a totes les llengües. Comparteix que cal mirar-ho... però sempre hi ha
feina amb el LibO... i es va postposant per més endavant, :((((

Afegir només, que també cal anar amb cura amb les traduccions suggerides
per l'amaga server aquest dels nassos... de vegades apareixen traduccions
valencianes.