[OpenOffice] Sobre la traducció dels testcases de TCM

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dll jun 28 13:26:45 CEST 2010

+1

No té cap mena de trellat traduir això. En tot cas es pot posar per tal
que usuaris nous hi facen alguna pràctica...

Salut,

Pau

El dl 28 de 06 de 2010 a les 13:14 +0200, en/na Jordi Serratosa va
escriure: