[OpenOffice] Sobre la traducció dels testcases de TCM

dll jun 28 13:36:55 CEST 2010

  El 28/06/2010 13:26, en/na Pau Iranzo ha escrit:
> +1
>
> No té cap mena de trellat traduir això. En tot cas es pot posar per
> tal que usuaris nous hi facen alguna pràctica...
Jo no faria ni això, ja que encara serien capaços d'agafar les
traduccions aquestes "de pràctiques"...
Si es decideix no traduir-ho, jo en comunicaria les raons a la llista de
l'OOO.