[OpenOffice] Data límit per enviar traduccions: 19 d'agost

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
diu ago 1 15:58:47 CEST 2010

Per cert, parlant de correccions. Mirant la memòria de traducció de
normalment ho traduïm per «mou amunt/avall».

Miraré si trobe alguna cadena amb això.

Salut,

Pau

El dg 01 de 08 de 2010 a les 15:01 +0200, en/na Jordi Serratosa va
escriure: