[OpenOffice] Data límit per enviar traduccions: 19 d'agost

diu ago 1 15:01:51 CEST 2010

  Ep
Jo he anat fent la part de l'UI, que abans estava al 95%.
Vaig esperar a començar a traduir fins que van actualitzar les cadenes
del Pootle.
També vaig veure que algunes cadenes es van "pretraduir" malament, pfff!
En comptes d'agafar la cadena d'un altre fitxer, que era "la bona", el
Poolte va agafar una cadena marcada amb #~ (que vol dir que són
obsoletes). Això és una putada, perquè per les cadenes "obsoletes" no hi
passo en fer la revisió, òbviament. Crec que el millor serà esborrar
directament les cadenes obsoletes dels fitxers quan estigui acabada la
traducció per tal que no passin aquestes coses.
A més, compte que moltes cadenes ja estaven a la versió anterior i el
Poottle no te les proposa com a fuzzies ni res.
També vaig veure que aquests dies en Joan Montané també fa tocar un
fitxer (ho veig perquè cada vegada que començo una "sessió de
traducció", em vaixo el zip de tots els fitxers de la UI i els comparo
amb com estaven quan vaig acabar l'última "sessió de traducció")
Jo treballo directament al Pootle per no tenir cap fixer "bloquejat".
Ara m'hi posaré unes hores més, o sia que és possible que ja acabi la
part de la UI.

Si algú té algun fitxer a fora o vol treure algun fitxer, primer que ho
comuniqui a la llista, plis! Ho dic perquè jo faig correccions generals
que moltes vegades afecten més d'un fitxer... tinc una llista de
correccions que va creixeeeeent i crexent...

El 01/08/2010 10:51, en/na Pau Iranzo ha escrit: