[GNOME] Adaptació del Gnome al valencià

Gil Forcada Codinachs gforcada a gnome.org
dis jul 22 21:21:55 CEST 2017

Hola,

si utilitzeu l10n.gnome.org per les traduccions al català:

es podria fer un script que agafes les traduccions en valencià, passés
l'script de traducció, que enviï el resultat a l'10n.gnome.org i finalment
l'assigni a algú encarregat de revisar-ho.

Amb els correus que s'envien a la llista ja es podria fer el seguiment de
que funciona tot bé.

Salut!
Gil

El dia 22/07/2017 19:43, "Xavi Ivars" <xavi.ivars a gmail.com> va escriure: