[GNOME] Adaptació del Gnome al valencià

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
diu jul 23 11:37:08 CEST 2017

El dia 22 de juliol de 2017 a les 21:21, Gil Forcada Codinachs <
gforcada a gnome.org> ha escrit:

> Hola,
>
> si utilitzeu l10n.gnome.org per les traduccions al català:
>
> es podria fer un script que agafes les traduccions en valencià, passés
> l'script de traducció, que enviï el resultat a l'10n.gnome.org i
> finalment l'assigni a algú encarregat de revisar-ho.
>
> Amb els correus que s'envien a la llista ja es podria fer el seguiment de
> que funciona tot bé.

La idea que tenia jo era que el procés fos més automàtic, una vegada
comprovat que tot funciona bé, per a no haver de duplicar massa feina.

Gil, les últimes versions, que segons tinc entés, vas adaptar tu, com ho
vas fer?

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >