[GNOME] Traducció del GIMP

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dis des 24 21:14:10 CET 2016

Només són dues cadenes on hi ha la paraula*demosaic*, en principi ho
havia deixat igual ja que en català no sona gaire estrany, però després,
rumiant he pensat que *Desmosaic* potser és millor.

No sé, si no ho veus clar deixa-ho tal com està.

He comprovat que els fitxers que havia fet s'han pujat i estan fets
quasi en un 98 %, suposo que algunes cadenes estaven en *difús*.

Jo l'any passat estava fent el fitxer *Caixa d'eines transformació,* i
el tinc a mitges i vaig pujar-lo encara que no estava acabat del tot.
Penso que el millor seria que l'acabés del tot, abans de fer altres
fitxers.
El que no tinc tant clar és si puc continuar amb el mateix fitxer que
estava traduint o potser hi ha hagut canvis i hauria de continuar amb un
de nou.

Ja em diràs.

Eulàlia

El 24/12/16 a les 20.46, Jordi Mas ha escrit: